Mindez tette cosplay hagyományokhoz hűen beöltözve a főhősnek, szóval elég valószínű, hogy hülyének nézték, ahogy ugrabugrál látszólag értelemlenül. Ám ő pont hogy nagyon is pontosan tudta mit csinál, akadályokat ugrott át és került ki, ellenfeleket ütött ki, vagy éppen elkapta a feje feletti bónuszt. Jó esetben pár év múlva hamarosan úton-útfélen olyan felhasználókat kerülgethetünk majd, akik digitális információkkal turbózzák fel a sétájukat, vagy éppen a futóedzésüket.
Az alábbi videóban Abhisheknek sikerül végigtolnia a pályát, addig mindenképpen érdemes nézni, amíg el nem jut a vizesárokig. A szupergagyi grafikával megrajzolt tereptárgy egyáltalán nem hihető, hogy az tényleg ott van a lábunk előtt a park sétányán, mégis óvatosabban lép az ember a virtuális gödör felé.
A program egyébként Hololens hardveren, Unity fejlesztőszoftverrel készült, a srácnak nagyjából egy hónapjába telt összeraknia a játékot. A legtöbb ideje a méretezéssel ment el, újra és újra be kellett állítani a tereptárgyak egymástól való távolságát, illetve azok méreteit és pozícióit. Még mindig van benne javítani való, de már teljesen játszható állapotban van, írta e-mailben az UploadVR-nek. A pálya végső hosszúsága 110 méter! - tette hozzá.
A srác egyébként tavaly diplomázott telekommunikációs szakon New York-ban, ahol jelenleg is alkot, további munkáit a shek.it oldalon lehet csekkolni, érdemes, elég aranyos dolgai vannak.
Forrás: UploadVR