A játék a The Zero Dome, ami még egyáltalán nincs kész, éppen új hangeffektek kerültek bele és új főmenü. A játék SteamVR-on keresztül fut, zárt bétában, úgyhogy az is biztos, hogy a HTC Vive és az Oculus Rift mellé rövid időn belül, még idén, csatlakozni fog a Windows VR család is.
Ami az igazán lényeges most, hogy amint a felvételből is kiderül, teljesen zökkenőmentes a játékmenet, a kontrollerek kiválóan teljesítenek. Ez azért lényeges, mert voltak korábban panaszok az inside out (a fejszettet használva) típusú követésre, de úgy tűnik, megoldódnak a követés veszítéses problémák.
A Windows VR-nál már nem szükséges telepíteni bázisállomásokat a szobaléptékű virtuális térben a kontrollerek és a fejszett követéséhez. A Vive kettő ilyet, a Rift viszont hármat is igényel, amiket vagy a falakra kell valahogyan rögzíteni, vagy a bejárható terült körül állványokon elhelyezni. Ennek vet véget a Windows VR, ennyivel is könnyebb a telepítése és az üzemeltetése ezeknek az új rendszereknek.