Minden ami virtuális valóság! Hírek, bemutatók, tesztek.

VRGamer

VRGamer

Heti kedvenc játék: Trump Simulator VR + fotórealisztikus digitális Trump

Ki ne szeretett volna már Donald Trump bőrébe bújni? Végre itt a virtuális lehetőség, ám a pár perce bolondozás a játékfejlesztés új lehetőségeire is rávilágít.

2017. január 24. - vrgamer

maxresdefault.jpg 

Elég volt megpillantani ezt a képet, és tudtam, hogy muszáj lesz kicsengeti a Trump Szimulátorét a 0.99 eurót. A kampánybeszédére készülő leendő elnök öltözőjébe csöppenünk, a tükörbe pillantva kiderül, hogy mi magunk vagyunk a ma már prezident Trump. Öt percünk van, hogy felkészüljünk lehengerlő alakításunkra, ezalatt olyan fontos tennivalókat kell elvégezni, mint az adóbevallások ledarálása, a twitteres trollok etetése, vagy például a kampánybeszéd megírása. Ez utóbbi sem túl összetett feladat, hűtőmágnesek alkotta szavakat kell egymás után pakolni, a sorrend (haha) lényegtelen. 

Mélyen átélhető tehát, milyen pokolian kemény munkát kellett elvégezni Trumpnak a győzelemért. Végigröhögtem az egészet, többször is, mert nem minden feladatot sikerült kipipálni a rendelkezésre álló idő alatt, úgyhogy bőven megéri a pénzét ez a marhaság. A grafika meglehetősen igénytelen, a tárgyak elnagyoltak, viszont a drámai történet és az akció-központúság fenntartja a játékos érdeklődést.

Pontosan ilyen típusú játékok kiadásával érdemes kezdeni, ha valaki VR fejlesztésbe kezd. Az év végén mindkét elterjedt fejlesztői motorhoz (Unity, Unreal4) megjelent olyan szoftvercsomag, ami lehetővé teszi, hogy magában a virtuális térben dolgozva készítsük el az alkalmazásokat. A Trump Simulatorhoz hasonló alkotással, amihez nem kell sem különösebb programozói, sem grafikusi tudás, letehetjük a névjegyünket a VR-asztalra.

Az új amerikai elnök sok más inspiráció forrása is. A pár napja ingyenesen elérhető Wide Awake nem az interakcióra, hanem a valósághűségre helyezi a hangsúlyt. A VR-élményben a Fehér Ház Ovális irodájában vagyunk az éjszaka közepén, de nem egyedül, velünk van Donald Trump is, méghozzá zavarba ejtően élethű, fotó-realisztikus kiadásban.

 

A MacInnes Scott fejlesztőcég szerint az ilyen típusú fejlesztések a szórakoztatás jövője. Az elnök virtuális megfelelőjét az általuk kifejlesztett 'maximális felbontás' (maximum resolution) technológiával hozták létre HTC Vive hardvert és Unreal szoftvert használva.

Az amcsi főnök egyik valós hasonmását digitalizálták, majd az így nyert alakot tovább finomhangolták a cég grafikusai, de olyan pontossággal, hogy a virtuális Trump bőrén még a pórusok is látszanak. A MacInnes Scott a jövőben több hasonló, ilyen minőségű projektbe fog belevágni. Íme az elnök a virtuális térben: 

A bejegyzés trackback címe:

https://vrgamer.blog.hu/api/trackback/id/tr5912148729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása